ΕΓΓΡΑΦΗ
Συχνές Ερωτήσεις / FAQs


Για απορίες σχετικά με τις ηλεκτρονικές πληρωμές πατήστε εδώ

Τι είναι το YouDelivery.gr;

Όπως προδίδει και το όνομά του, είναι μια νέα υπηρεσία online Delivery μέσα από την οποία μπορείς να παραγγείλεις online φαγητό και καφέ από τα συνεργαζόμενα καταστήματα, μέσω υπολογιστή, tablet ή κινητού.

Τι κερδίζω χρησιμοποιώντας το YouDelivery;

Με το YouDelivery απλοποιείς τη διαδικασία παραγγελίας από την άνεση του υπολογιστή σου, έχοντας τον πλήρη έλεγχο στα περιεχόμενα της παραγγελίας σου. Έχεις πρόσβαση σε προσφορές, ενώ με κάθε παραγγελία σου, ενημερώνεσαι άμεσα για τον χρόνο παράδοσης, βλέπεις το ιστορικό παραγγελιών, αξιολογείς τις παραγγελίες σου, κερδίζεις πόντους επιβράβευσης ενώ αν βγεις ανάμεσα στους πρώτους κάθε μήνα Κερδίζεις delivery με το σπαθί σου.

Αυτή τη στιγμή στο YouDelivery συμμετέχουν εστιατόρια και καφετερίες, από τη Λαμία, ενώ ο κατάλογος θα μεγαλώνει συνεχώς, για να καλύψει όσο το δυνατόν περισσότερα καταστήματα της πόλης.

Τι μπορώ να παραγγείλω μέσα από το YouDelivery;

Σουβλάκι, πίτσα, burger, καφέ, κρέπα, μαγειρευτά και ό,τι άλλο σχετίζεται με το delivery φαγητού. Με λίγα μόλις κλικς, η παραγγελία σου έρχεται στην πόρτα σου.

Πως μπορώ να χρησιμοποιήσω το YouDelivery.gr;

Πληκτρολόγησε πληκτρολόγησε τη διεύθυνσή σου στη μπάρα αναζήτησης που θα βρεις στην αρχική, και πάτησε αναζήτηση για να σου εμφανιστούν τα καταστήματα.

Στη σελίδα αποτελεσμάτων, φίλτραρε τα αποτελέσματα με βάση το είδος φαγητού που επιθυμείς ή επέλεξε κατευθείαν το κατάστημα που αναζητάς. Από την αρχική μπορείς επίσης να δεις όλα τα συνεργαζόμενα καταστήματα ή να διαλέξεις το είδος του φαγητού που σε ενδιαφέρει.

Όταν μπεις στο μενού του καταστήματος, μπορείς να εξερευνήσεις τον κατάλογό του, προσθέτοντας στο καλάθι τα προϊόντα που σε ενδιαφέρουν. Πατώντας "Συνέχεια", μεταφέρεσαι στη σελίδα ολοκλήρωσης όπου εισάγεις τις τελικές οδηγίες της παραγγελίας.

Αμέσως μετά την ολοκλήρωση, η παραγγελία σου μεταφέρεται στο κατάστημα και εσύ στη σελίδα αναμονής, όπου θα περιμένεις από 0-3 λεπτά για να πάρεις την επιβεβαίωση από το κατάστημα. Η επιβεβαίωση της παραγγελίας συνοδεύεται με τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης.

*μπορείς να παραγγείλεις μόνο από καταστήματα τα οποία είναι ανοιχτά κατά την ώρα πλοήγησης σου στο site.

Πως ξέρω αν το κατάστημα έλαβε την παραγγελία μου;

Μόλις ολοκληρώσεις την παραγγελία σου, αυτή μεταφέρεται επιτόπου στο κατάστημα και εσύ αναμένεις την απάντησή του η οποία διαρκεί από 0-3 λεπτά.

Μόλις το κατάστημα απαντήσει, εσύ ενημερώνεσαι για τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης. Όλα γίνονται αυτόματα και εσύ γνωρίζεις άμεσα το αποτέλεσμα της παραγγελίας σου.

Τι είναι το Σύστημα Επιβράβευσης;

Το YouDelivery διαθέτει σύστημα επιβράβευσης που σου δίνει τη δυνατότητα να κερδίσεις κουπόνια χωρίς κλήρωση κάθε μήνα.

Με κάθε 1€ παραγγελίας παίρνεις 20 πόντους Delivery. Οι πρώτοι πέντε σε πόντους κάθε μήνα κερδίζουν Δωρεάν Delivery χωρίς κλήρωση, ενώ άλλοι δύο μπορούν να κερδίσουν μέσα στη κλήρωση της 2ης ευκαιρίας. Ο διαγωνισμός λειτουργεί με πλήρη διαφάνεια ενώ η Live βαθμολογία πόντων εμφανίζεται δημόσια

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα πατώντας εδώ.

Τι κόστος έχει η χρήση του YouDelivery;

Κανένα! το YouDelivery δεν χρεώνει τους πελάτες του για τη διαδικασία της παραγγελίας. Η χρήση είναι δωρεάν.

Χρειάζεται να έχω λογαριασμό για να παραγγείλω;

Το YouDelivery σου δίνει τη δυνατότητα να παραγγείλεις με ή χωρίς λογαριασμό. Αν θέλεις, μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου, με αυτό τον τρόπο έχεις μεγαλύτερο έλεγχο στις παραγγελίες σου, ιστορικό, live ανανέωση των πόντων, και δυνατότητα αξιολόγησης παραγγελιών. Ωστόσο αν σου τη "σπάνε" τα emails και οι κωδικοί πρόσβασης, μπορείς και πάλι να κάνεις τη παραγγελία σου ως επισκέπτης. Η διαδικασία παραγγελίας επισκέπτη είναι απλή και μπορείς να μάθεις για αυτήν, στη σχετική ενότητα.

Τι γίνεται αν έχω πρόβλημα με την παραγγελία μου;

Ο πιο γρήγορος τρόπος για να λύσεις κάποιο πρόβλημα, είναι να επικοινωνήσεις απευθείας με το κατάστημα που έκανες την παραγγελία.

Μόλις πραγματοποιήσεις μία παραγγελία, ενημερώνεσαι για την κατάστασή της αλλά και για το τηλέφωνο επικοινωνίας του καταστήματος για να το χρησιμοποιήσεις σε περίπτωση που χρειάζεσαι κάποια αλλαγή.

Αν αντιμετωπίζεις κάποιο άλλο είδος προβλήματος υπάρχει πάντα και η δυνατότητα αποστολής αιτήματος στο τμήμα εξυπηρέτησης του YouDelivery συμπληρώνοντας τη σχετική φόρμα.

Πως πληρώνω τη παραγγελία μου;

Μπορείς να πληρώσεις με κάρτα ή με μετρητά κατά τη παράδοση. Ο τρόπος πληρωμής με κάρτα διατίθεται για όσα καταστήματα αποδέχονται πληρωμές με κάρτα (Για απορίες σχετικά με τις ηλεκτρονικές πληρωμές πατήστε εδώ). Σε περόπτωση που επιλέξετε πληρωμή με μετρήτά, η πληρωμή θα γίνει κατά την παράδοση της παραγγελίας από το delivery στον χώρο σας.

Πως αξιολογώ τη παραγγελία μου;

Για να αφήσεις μια αξιολόγηση σε συνεργαζόμενο κατάστημα, θα πρέπει να έχεις πραγματοποιήσει κάποια παραγγελία από αυτό. Μετά από κάθε παραγγελία, μπορείς να την αξιολογήσεις μέσα από το σχετικό link "αξιολόγησης" που θα βρεις στην ενότητα "Παραγγελίες" στον λογαριασμό σου. Σε αυτή τη φάση, δικαίωμα αξιολόγησης έχουν μόνο όσες παραγγελίες έχουν γίνει από εγγεγραμμένους χρήστες.

Πως μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Αν πραγματοποίησες μια παραγγελία και έλαβες θετική απάντηση από το κατάστημα, τότε ο μόνος τρόπος για να την ακυρώσεις, είναι να τηλεφωνήσεις απευθείας στο κατάστημα για να το ενημερώσεις σχετικά.

Διαθέτω ένα εκπτωτικό κουπόνι. Που μπορώ να το χρησιμοποιήσω;

Αν διαθέτεις κάποιο εκπτωτικό κουπόνι, τότε μπορείς να το χρησιμοποιήσεις στο τελικό στάδιο της παραγγελίας σου, που βρίσκεται στη σελίδα ολοκλήρωσης. Πληκτρολόγησε τον κωδικό του κουπονιού στο αντίστοιχο πεδίο και θα το δεις να αφαιρείται από το τελικό σύνολο.

Μήνυμα